pondělí 21. července 2014

Paul in a Clown Suit

























Original:

Author:Pablo Picasso
Paul in a Clown Suit. 1924




Jsou prázdniny, takže nejsme skoro doma, a když už jsme, buď vybalujeme nebo zase balíme věci na další cestu...To je znát i na frekvenci našich focení, ale dneska ráno jsme byli celé dopoledne doma, tak proč toho nevyužít...Nejdřív jsem vyfotila Náťu, a když už jsem sklízela věci, tak začal Viky křičet: "Já takyyyyyy!" a soukat se do oblečku...Nakonec to byla skoro Sofiina volba, nevěděla jsem, kterou fotografii na blog vybrat, a tak jsem nakonec dala obě dvě.:) 

During summer holidays we are not so often at home and if so, we are packing or unpacking our suitcases...Luckily today morning we had time for shooting, I have chosen Natty but Viky was screaming: "Me too, me too!" so I had to make the pictures of him as well. Finally I could not chose which one is better...so I put here both of them:)


Žádné komentáře:

Okomentovat