neděle 11. ledna 2015

Music


 Original:

Author: Henri Matisse
Music. 1910

Pamatuji si duben roku 2002, byly jsme tenkrát s maminkou v Ermitáži v Sankt Peterburgu a stály před tímto velikánským obrazem. Měly jsme tam tenkrát samy výstavu věnovanou Marině Cvetajevově, a tak, jelikož jsme se samy doprovázely i na vernisážích, ani mě nepřekvapilo, že maminka vytáhla z kabelky mou flétničku a já jsem na ní, stojíc před tím obrazem, začala hrát. Nikdo neprotestoval, a tak jsem hrála dál...Asi jsem nebyla jediná, koho to u tohoto obrazu napadlo:)

It was April, 2002, when I was standing together with my mum in Hermitage in Sankt Peterburg, watching this Matisse's painting. Suddenly my mum gave me the flute and I started to play, nobody was against it so I continued...Probably I was not the only one who was influenced by this painting...Or maybe it was just because of it happened in Russia...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat